مشتری مداری در ادبیات امروز مدیریت، یک واژهی کهنه و مستعمل است.
آنقدر آن را به کار بردهایم که از گفتن و شنیدنش حس چندان خوبی در ما ایجاد نمیشود.
حرفهایی هم که در ادامه میخوانیم، حرفهای تازهای نیستند.
بعید است جملهای در میانهی آنها باشد که آن را قبول نداشته باشیم و تجربه نکرده باشیم.
اما برای اینکه درس مدیریت ارتباط با مشتری را به بهترین شکل ممکن درک کنیم، پیشنهاد ما این است که تک تک جملهها را با دقت بخوانید.
بعد از هر جمله کمی صبر کنید. سپس به سراغ خواندن جملهی بعد بروید.
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
برچسب های مهم