مجموعه خدماتی احسان ابارشی

مجموعه خدماتی احسان ابارشی

این سایت متعلق به دفترخدماتی احسان می باشد آدرس : سبزوار - میدان آل احمد

طرح جابر شکر


طرح جابر شکر

طرح جابر شکر

طرح جابر شکر مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر پایه چهارم دبستان می باشد که بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود می باشد.

این مجموعه شامل:

پوستر های شکر

تابلوی نمایش طرح جابر شکر

طرح جابر سمور آبی

شکر

مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابر

این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

قسمت های موجود طرح جابر

  • تحقیق زمینه ای
  • نتیجه گیری
  • سپاسگزاری
  • مشخصات
  • منابع
  • عنوان

قسمتی از مجموعه طرح جابر شکر

تعریف شکر

ماده‌ای است خوراکی که به صورت عام به تمامی مواد شیرین گفته می‌شود. شکر شامل گلوکز، فروکتوز، گالاکتوز است که در بسیاری از گیاهان، میوه‌ها و لبنیات وجود دارد.

نزدیک به ۸۰٪ از شکر تولیدی در جهان از نیشکر و مابقی از چغندر قند به‌دست می‌آید. برزیل به‌تنهایی حدود نیمی از شکر دنیا را تولید می‌کند.

دانشمندان معتقدند شکر سم شیرینی است که زیاده‌روی در مصرف آن سلامتی را به مخاطره می‌اندازد. به گفته آنها شکر یکی از عواملی است که به تحلیل‌رفتن قوای ایمنی بدن کمک می‌کند. همچنین شکر سطح تری‌گلیسیرید خون را بالا می‌برد و عملکرد مواد معدنی در بدن را برهم می‌زند. حتما شنیده‌اید که برخی، شیطنت کودکان را به مصرف قند و شکر ربط می‌دهند. باید گفت این نظریه کاملا درست است و شکر می‌تواند عامل ایجادکننده بیش فعالی در کودکان باشد.

علاوه بر این، شکر می‌تواند موجب ضعیف شدن چشم‌ها و پوسیدگی دندان شود. جای تعجب وجود ندارد که از آنجایی که شکر یک نوع کربوهیدرات است، می‌تواند بستر مناسبی برای بروز چاقی ایجاد کند.

اطلاعات اضافی درباره این طرح جابر پایه دوم دبستان

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.

طرح جابربن حیان چیست؟ انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات ، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 360

برچسب های مهم

سبزوار،میدان آل احمد ،ضلع شمال غربی ،دفتر خدماتی احسان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مجموعه خدماتی احسان ابارشی" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما