مجموعه خدماتی احسان ابارشی

مجموعه خدماتی احسان ابارشی

این سایت متعلق به دفترخدماتی احسان می باشد آدرس : سبزوار - میدان آل احمد

طرح جابر هرم غذایی


طرح جابر هرم غذایی

طرح جابر هرم غذایی

طرح جابر هرم غذایی مناسب برای پایه اول دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر کلاس اول دبستان می باشد که بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود می باشد.

این مجموعه شامل:

  • پوستر های هرم غذایی
  • تابلوی نمایش طرح جابر هرم غذایی
  • هرم غذایی
  • مطالب علمی آموزشی درباره طرح جابر
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

طرح جابر سمور آبی

قسمت های موجود طرح جابر هرم غذایی

  • تحقیق زمینه ای
  • نتیجه گیری
  • سپاسگزاری
  • مشخصات
  • منابع
  • عنوان

قسمتی از مجموعه طرح جابر هرم غذایی

هرم غذایی

هرم غذایی (به انگلیسی: Food pyramid)، نموداری هرمی شکل است که در آن، میزان بهینه غذایی که از هر گروه غذایی بایستی به صورت روزانه مصرف شود، نشان داده شده است. نخستین هرم غذایی در سال ۱۹۷۴ در سوئد منتشر شد. وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا نیز، در سال ۱۹۹۲ هرمی با نام «هرم غذایی راهنما» منتشر کرد. این هرم در سال ۲۰۰۵ به‌روزرسانی شده و در سال ۲۰۱۱ نیز با بشقاب من جایگزین شد.

اولین گروه غذایی اصلی که در قسمت قاعده هرم قرار گرفته و اندازه ی آن از سایر قسمت ها بزرگتر است گروه نان و غلات است. این گروه شامل موادی مانند: انواع نان، برنج، ماکارونی، گندم و جو است.

این گروه منبع کربوهیدرات پیچیده و فیبر(موادغیرقابل هضم گیاهی)، برخی ویتامین های گروه B، آهن و مقداری پروتئین و منیزیم می باشد. این گروه برای تامین انرژی، رشد و سلامت دستگاه عصبی لازم است. میزان توصیه شده مصرف روزانه 6 تا11 واحد است . هر واحد برابر است با30 گرم نان یا یک کف دست بدون انگشت یا یک برش 10*10 سانتی متری از نان بربری، سنگک و تافتون و برای نان لواش 4 کف دست یا30 گرم یا سه چهارم لیوان غلات صبحانه یانصف لیوان ماکارونی یا برنج پخته یایک چهارم لیوان غلات خام(گندم، جو)یا3 عدد بیسکویت ساده بخصوص نوع سبوسدار.

طرح جابر با موضوع هرم غذایی

اطلاعات اضافی درباره این طرح جابر

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.

طرح جابربن حیان چیست؟ انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.




مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 2373

برچسب های مهم

سبزوار،میدان آل احمد ،ضلع شمال غربی ،دفتر خدماتی احسان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مجموعه خدماتی احسان ابارشی" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما