مجموعه خدماتی احسان ابارشی

مجموعه خدماتی احسان ابارشی

این سایت متعلق به دفترخدماتی احسان می باشد آدرس : سبزوار - میدان آل احمد

طرح توجیهی چمن مصنوعی فوتسال دو منظوره


طرح توجیهی چمن مصنوعی فوتسال دو منظوره

چمن مصنوعی فوتبال
بالا رفتن دانش و پیشرفت هایی که امروزه در صنعت تولید چمن مصنوعی حاصل شده است باعث شده که استفاده چمن مصنوعی در زمین های فوتبال و سایر مکان ها افزایش یابد , در زمین های فوتبال بجای استفاده از چمن طبیعی از چمن های مصنوعی استفاده می شود.
چمن مصنوعی

استفاده از چمن مصنوعی در مقابل چمن طبیعی مزیت هایی دارد که می توان این مزیت ها را اینگونه عنوان کرد:
در چمن مصنوعی بسیاری از هزینه ها از جمله هزینه های آماده سازی زمین , هزینه های مربوط به تهیه بذر و کاشت و کود و آبیاری و چمن زنی و ... دیگر وجود ندارد در صورتی که برای چمن طبیعی باید همه این هزینه ها انجام شود.
مهمتذ=رین مزیتی که استفاده از چمن مصنوعی در برابر چمن طبیعی دارد استفاده همیشگی از چمن است , چراکه در زمین های چمن طبیعی لازم است که زمین بعد از یک بازی استراحت کند ,یک زمین ورزشی با چمن طبیعی در اکثر مناطق آب و هوائی تنها برای ۳۵۰ ساعت در سال قابلیت بازی دارد زیرا برای حفظ کیفیت چمن طبیعی احتیاج به نگهداری مداوم و استراحت و تنفس کامل پس از یک بازی دارد، چنانچه به ازای هر دو ساعت بازی چمن طبیعی نیازمند ۲۴ ساعت تنفس است. درحالیکه از یک زمین چمن مصنوعی می‌توان در سال تا ۴۰۰۰ ساعت به طور مفید استفاده کرد. در این ارتباط لازم به ذکر است که زمینهای چمن طبیعی در مواقع آبیاری و مدتی پس از آن و نیز در مواقع بارندگیهای شدید قابل بازی نمی‌باشند در حالیکه این محدودیت روی زمینهای چمن مصنوعی وجود ندارد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 697

برچسب های مهم

سبزوار،میدان آل احمد ،ضلع شمال غربی ،دفتر خدماتی احسان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مجموعه خدماتی احسان ابارشی" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما