مجموعه خدماتی احسان ابارشی

مجموعه خدماتی احسان ابارشی

این سایت متعلق به دفترخدماتی احسان می باشد آدرس : سبزوار - میدان آل احمد

طرح جابر مسی


طرح جابر مسی

طرح جابربن حیان با موضوع لیونل مسی

طرح جابر مسی مناسب برای پایه های اول تا ششم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر پایه اول تا ششم ابتدایی می باشد که بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود می باشد.

این مجموعه شامل:

  • پوستر های مسی
  • تابلوی نمایش طرح جابر مسی
  • مسی
  • مطالب علمی آموزشی درباره طرح جابر
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

طرح جابر سمور آبی

قسمت های موجود طرح جابر مسی

  • تحقیق زمینه ای
  • نتیجه گیری
  • سپاسگزاری
  • مشخصات
  • منابع
  • عنوان

قسمتی از مجموعه طرح جابر مسی

مسی

لیونل آندرس مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi؛ زادۀ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال آرژانتینی است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم و وینگر بازی می‌کند. وی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که شش بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال جهان و شش بار برندهٔ جوایز توپ طلا و کفش طلای اروپا شده‌است؛ لذا بسیاری از صاحب‌نظران برجسته او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند.

او به مدت ۱۸ سال بازیکن باشگاه فوتبال بارسلونا بود که در ۵ آگوست ۲۰۲۱ از این باشگاه جدا شد. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی یعنی سال ۲۰۰۹، نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد و اولین توپ طلایش را دریافت کرد. وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلاهای سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ تکمیل کرد. او در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ جایزهٔ بهترین بازیکن سال یوفا/اروپا را دریافت کرد. مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا شد.

لئو در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر برساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید؛ بازیکنی که در یک‌صدم ثانیه توانایی تصمیم‌گیری با توپ را دارد.

 

طرح جابربن حیان با موضوع لیونل مسی

 

 

اطلاعات اضافی درباره این طرح جابر

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.

طرح جابربن حیان چیست؟ انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

سبزوار،میدان آل احمد ،ضلع شمال غربی ،دفتر خدماتی احسان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مجموعه خدماتی احسان ابارشی" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما