مجموعه خدماتی احسان ابارشی

مجموعه خدماتی احسان ابارشی

این سایت متعلق به دفترخدماتی احسان می باشد آدرس : سبزوار - میدان آل احمد

طرح جابر اثر گلخانه ای


طرح جابر اثر گلخانه ای

طرح جابر اثر گلخانه ای

طرح جابر اثر گلخانه ای مناسب برای پایه چهارم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر کلاس چهارم ابتدایی می باشد که بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود می باشد.

این مجموعه شامل:

  • پوستر های اثر گلخانه ای
  • تابلوی نمایش طرح جابر اثر گلخانه ای
  • اثر گلخانه ای
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابر
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

طرح جابر اثر گلخانه ای

قسمت های موجود طرح جابر

  • تحقیق زمینه ای
  • نتیجه گیری
  • سپاسگزاری
  • مشخصات
  • منابع
  • عنوان

قسمتی از مجموعه طرح جابربن حیان اثر گلخانه ای

اثر گلخانه ای

به فرآیند تبادل تشعشع ورودی به جو زمین و تشعشع خروجی از آن، اثر گلخانه ای گفته می‌شود؛ زیرا ساز و کار آن دقیقاً مانند گلخانه‌ها است. امواج فرابنفش به راحتی از سقف شیشه‌ای گلخانه عبور کرده و گیاهان و سطوح سخت، آن را جذب می‌کنند. امواج فروسرخ که ضعیف‌تر هستند، قادر به عبور از سقف و دیواره‌ها نیستند و همان‌جا حبس می‌شوند. در نتیجه، دمای هوای داخل گلخانه بالا می‌رود. در این حالت، حتی گیاهان استوایی هم در فصل زمستان به خوبی رشد می‌کنند.

ثر گلخانه ای به وضعیتی گفته می‌شود که در آن، طول موج کوتاه نور مرئی تابیده شده از خورشید، از میان یک محیط شفاف عبور کرده و جذب می‌شود؛ ولی طول موج‌های بلند بازتابیده شده فروسرخ، قادر به عبور از آن محیط نیستند. به دام افتادن تشعشعاتی که طول موج بلند دارند، منجر به افزایش گرما و بالا رفتن دما می‌شود. در حالت‌های ساده‌تر، اتاق خودرو یا فضای داخل گلخانه‌ها با عبور نور خورشید از شیشه‌های شفاف گرم می‌شوند. ولی در مقیاس بزرگتر، اثر گلخانه ای کره زمین که با افزایش غلظت کربن دی‌اکسید در جو زمین ایجاد می‌شود، گرمایش زمین را به دنبال داشته که به هیچ وجه نمی‌تواند موضوع مثبتی تلقی شود. کربن دی‌اکسید، توانایی بالایی در جذب امواج فروسرخ دارد. در حالی که در مسیر برگشت، اجازه نمی‌دهد این امواج به راحتی از جو زمین خارج شوند.

اطلاعات اضافی درباره این طرح جابر اثر گلخانه ای برای پایه چهارم دبستان

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند. طرح جابربن حیان چیست؟ انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 405

برچسب های مهم

سبزوار،میدان آل احمد ،ضلع شمال غربی ،دفتر خدماتی احسان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مجموعه خدماتی احسان ابارشی" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما